Underbara måndag!!

Idag har jag haft en såndär alldeles fantastisk dag. En sån dag som jag inte haft på riktigt länge. Jag var helt ledig! Behövde inte tänka på skolan eller något utan kunde göra exakt vad jag ville :) jag startade morgonen med att sova länge! Sen blev det en timmes promenad med hundarna i den härliga höstsolen. Därefter testade jag på en timmes corepulse pass på sats för första gången. Tränade med mamma och Chloe och det var riktigt roligt! Sen blev det mysig uteritt med Tollan. Jag red i den nya hoffsteiner sadeln och hon kändes superfin! På kvällen har jag och Calle myst och ätit god middag, för att fira att han idag fyller 23 år. Min fina kille :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback