Dagens tävling och års summering :)

Idag har vi varit i på Strömsholm och tävlat. I 130 rev jag sista i grunden, lite synd för de var annars en helt ok runda. I 140 rev jag två räcken som egentligen var helt onödiga att riva. På ett kom jag liite nära och på ett fokuserade hon mer på vattenmattan som låg i hindret än att hoppa högt över den. Väldigt irriterande då övriga hinder hoppades superfint.. :) 


men vi är ändå rätt nöjda med året och dess sista tävling. Även om det har varit ett lite tråkigt år resultatmässigt med ganska få placeringar. Så har jag faktiskt ridit svårare klasser och elittävlingar större delen av året. Vilket jag lärt mig otroligt mycket på :) men att ha kvalat in till Scandinavium och fått rida där, samt att ha fått en del placeringar och fina rundor i 130-140 klasser har varit det bästa som hänt i år. Det sämsta har jag ältat så mycket redan så de väljer jag att inte gå in på :p nu ska Tollan påbörja en välförtjänt 3 veckors vintervila :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback