Mondaaaay :)

Idag kom verkligen sommaren hit på riktigt! 19 grader varmt och strålande sol hela dagen! Jag började med att läsa lite kurslitteratur och sen gå en promenad med hundarna. Därefter bar det av till stallet för en riktig mysdag tillsammans med mamma. Vi mockade och gjorde mat & vatten till Tollan först. Och sen städade jag lite i mina skåp på logen + städade lite runt omkring dem så att det iallafall ser lite mer iordninggjort ut där uppe :) Sen putsade jag alla mina saker i solen i någon timme medan mamma betade Tollan lite. Därefter hade jag insläppet av alla hästarna och sen åkte jag hem! Tollan fick som ni förstår alltså ha vilodag idag :) 

 

Väl hemma så sprang jag 3.3 km på 25 minuter tillsammans med Casper. Sen blev det duschen såklart och efter det lagade vi lite mat. Nu ska vi planera lite meny till bröllopet, som närmar sig med stormsteg. Börjar bli lite nervöst nu... Bjuder på en bild på min andra hälft. Den vackraste jag vet <3
Hoppas ni får en supertrevlig måndagskväll. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback