Stall, chill och biomys!

Idag har jag varit i stallet på förniddagen, precis som de flesta andra dagar. Tollan fick gå ett lugnt longeringspass i pessoaselen på utebanan. Longerade i ungefär 30 min och hon såg fin ut! Sen åkte jag hem och slappade i ett par timmar, orkade ärligt talat inte tänka på någonting. Har haft några ångestfyllda dagar så var skönt att bara sitta och slappa lite. Sen när Calle kom hem från jobbet så gick vi på en mysig promenad med alla tre små staffarna :) En mysig dag som avslutades på bästa sätt med lite spontant biomys, framför filmen Fast and the Furious 6, som var heeelt outstanding. Bästa filmen jag sett på väldigt lång tid. Bjuder på en bild på vår lilla ligist från i veckan, när hon var sur och ville komma in ;) 


Kommentarer
Amanda säger:

Naw,så söt! :)

Svar: Tack :)
Emma Gulding Jerrewing

2013-05-26 | 11:15:15
Bloggadress: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback