Mycket häst, lite plugg

Imorse skrittade och travade jag ett varv runt ängen på Tollan. Vi var ute i ca 45 minuter och myste. Både Tollan och jag var sååå glada :) Såret såg bättre ut så det var bra! Sen fick Bläsen gå 25 minuter lösgörande arbete i ridhuset och så skrittade jag av honom ute. Han var duktig idag! Därefter hann jag plugga i ca 30 min innan det var dags att åka och tvätta Tollans sår och promenera med henne igen. Hennes vänstra bakben var tjockt då, men nästan inget varmt och såret har börjat läka fint. Satte på back on track på bakbenen också för att hjälpa blodcirkulationen på traven lite. Sen blev det att veckohandla, laga mat och mysa med Calle. Blev inte mycket plugg idag inte. Men imorgon är det skärpning med det :) hoppas ni har en mysig fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback