Fredaaaaag :)

Idag hade vi det första seminariumet för den här kursen mellan kl. 10-12. Och jag måste faktiskt säga att förskolans historia kan vara ganska så intressant :) Sen åkte jag till stallet och fixade lite! Mamma hade redan ridit en timmes uppmjukande dressyrpass på Tollan + mockat och fixat maten. Så jag behövde bara bada Tollan plus putsa alla sakerna inför morgondagen. Skönt!

 

Sen åkte jag hem och läste en av texterna i vårt kurskompendium och därefter åkte jag och Calle och veckohandlade. Så härligt med ett fullt kylskåp, speciellt såhär inför helgen :) Men nu har vi precis kollat på gladiatorerna finalen och tänker bara sitta i soffan och mysa resten av kvällen. Bjuder på en bild på vårt fulla kylskåp och en gosig liten Casper bus <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback