Yesterday!

Igår hade jag väldigt mycket för mig så jag hann helt enkelt inte blogga. Bland annat så hade jag utsläpp i stallet på morgonen. Tollan fick sin vilodag igår eftersom jag hade så mycket att hinna med. Sen mitt på dagen skrev jag teoriprov för BE körkort i stan. Gjorde det mest för att se vilka frågor som dök upp, lite hur det fungerade och vad jag behövde öva mer på. Fick 34 p och 44 var godkänt. Det berodde ganska mkt på att jag var på väg att inte hinna svara på alla frågor så ja fick stressa igenom frågorna i slutet av provet. Men nu har jag köpt 30 teoriprov från tibble trafikskola så jag kan öva som satan till nästa gång jag ska skriva provet, som är i början av juli :) på kvällen åkte vi och handlade all mat och dricka som vi ska ha inför bröllopet och sen bjöd pappa och Marre på middag medan vi gick igenom det sista inför helgen :) det var min gårdag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback