Möhippa :)

Oj, insåg nu att jag inte har bloggat på två dagar. Sorry! I fredags hände det inte så mycket men igår var en väldigt händelserik dag. På morgonen jobbade jag på minisats mellan 9-12 och sen bar det av hemåt. Gabi hade fixat stallet åt mig och jag blev tillsagd att bara åka hem, fixa mig och vara klar kl 14 då jag skulle invänta ett samtal. Sagt och gjort, och kl 14 ringde det i min lilla lur och personen sa åt mig att komma ut från lägenheten. Utanför porten stod det en liten gullig limousine och där i väntade Jessica, Petra och Camilla :) Det var förresten Johannas kille Tobbe som var chaufför ;) Sen åkte vi iväg till Hagaparken och Bea, Gabi, Linda och Alexandra joinade där också. Där hade vi picknick och drack skumpa på en filt under en stor ek i duggregnet. Mys! Efter nån timme började det dock spö regna och vi fick springa in och ställa oss under tak. Sen tog vi en taxi till en bowlinghall i sundbyberg och hade skitkul! Har inte bowlat på säkert 10 år så det var jättekul! Sen åkte vi till Gabi och myste innan det var dags för middag och efterrätt på en restaurang. Sen bar det av ut på dansgolvet och till bar 54. Musiken var inte jättebra för Dj:n var kass, men vi hade jättekul ändå :) Sen kom Camillas kille och hämtade oss och körde hela vägen hem. Verkligen en lyckad kväll med mina helt underbara vänner. Tack för en helt fantastisk möhippa, trots att jag vet att regnet förstörde en del av era planer :) Fler bilder kommer när jag har samlat in dem från mina vänner!



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback