En bättre fredag!

Idag jobbade jag en stund på förmiddagen på sats. Sen åkte jag iväg till stallet och red en timmes dressyrpass på Tollan. Började med uppvärmning i alla gångarter på långa tyglar. Sen blev det lite serpentiner med avsaktningar, halter och ryggningar på medellinjen. Därefter skänkelvikningar och ökningar snett igenom. Sen gick jag vidare på galoppen där jag jobbade med samlad och mellan galopp. Både på rakt spår och på volt. Tollan var så jäkla fin! Idag var hon en riktig fröjd att rida. Så himla roligt! På kvällen kom Camilla och Slava över till oss och grillade + åt efterrätt. Det var riktigt trevligt och mysigt. Nu cyklade de precis hem och vi ska lägga oss och sova. Fick förfrågan att jobba imorgon bitti, som jag tackade ja till så nu måste jag verkligen hoppa i säng. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback