Videos från Sundbyholm!

Här kommer videofilmerna från 140cm klasserna jag valde att hoppa istället för SM kval och eventuell final. Har fortfarande ångest över att mitt sista SM som ung ryttare gick så fruktansvärt dåligt. Men det är bara att släppa det och gå vidare. Dessa rundorna var väldigt fina och jag hade lika gärna kunnat vara felfri i bägge två för hon kändes så himla fin. Först kommer videon från 140cm klassen i fredags :) 
 
 
  
 
Och här kommer videon från 140cm klassen i lördags, där jag var två utanför placering :)
 

Kommentarer
Gab säger:

Fina lilla hästen <3

Svar: lille sessan <3<3<3
Emma Gulding Jerrewing

2013-07-29 | 11:15:18
Bloggadress: http://gabriellawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback