Summering av helgen :)

Som jag tidigare har nämnt ett antal gånger, så var vi ju på SM i banhoppning i helgen. Igår åkte jag och mamma tillbaka till tävlingarna för att kolla på SM finalerna och det var riktigt spännande, roligt och lärorikt! Nu är jag peppad som tusan och vill träna massor för att nå nya mål och höjder. Igår så vann en bekant till oss som heter Johanna Hurtig junior SM, hon gjorde tre superfina felfria rundor och var välförtjänt sitt sm guld! Så fantastiskt så jag började gråta. Ung ryttare guldet vann Victoria Wallenstam och Senior guldet vann Elin Jansson på fina Duchesse van de Zuuthoeve. Bjuder på en bild på juniorernas prisutdelning :)
 
 
Andra saker som hänt i helgen har med vårat boende att göra. I fredags skrevs pappren och den nya ägaren av lägenheten flyttade in. Så nu har vi inte längre något eget boende som vi äger på pappret. Lite läskigt men också spännande att snart ha en egen bostad att flytta in i :) Ett nytt kapitel i våra liv på något vis! Nu ska vi ut på en promenad med hundarna och sen väntar hästmys resten av dagen. Bjuder på en bild på min fina prinsessa från igår. Hon är så vacker <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback