Lunchmys och teoriprov!

Efter stallet åkte jag iväg och åt lunch på Pizza Hut vid Klarabergsviadukten med Calle. Supergott med pizza, även om det inte är så nyttigt ;) Calle skulle iallafall hålla mig sällskap idag och vara moraliskt stöd när jag skrev teoriprov för BE-kort på eftermiddagen. Jag var jättenervös till en början men sen blev jag lugnare och bestämde mig för att bara göra mitt bästa. Detta prov kändes mycket bättre än förra gången då jag skrev, men tyvärr blev jag inte godkänd ändå! Jag var 6 poäng ifrån att få godkänt, alltså fick jag 38 poäng och 44 poäng är godkänt, vilket är rätt så nära ändå. Tror mest att felen var slarvfel eller att jag var för noggrann och överanalyserade frågorna. För jag kände inte att någon fråga var särskilt svår, eller att de var en sån typ av fråga som jag inte skulle fixa. Så just nu känner jag lite för att ge upp hela tanken om ett BE-körkort men jag vill ändå inte ge upp när jag nu har bestämt mig för att fixa det. Så därför har jag bokat en ny tid om ett par veckor. Jag ska fanimej klara detdär jäkla teoriprovet innan sommaren är slut! Det har jag bestämt mig för ;) Den som vill, den kan, eller hur hette det nu igen? Nu ska jag promenera lite med hundarna innan det är dags för en löptur med Camilla i Täby kyrkby spåret :) Kram! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback