Jobb, shopping och ridning!

Idag blev jag först inringd att jobba mellan 9:30-13:30 på minisats. Sen åkte jag och Calle till Täby centrum och åt lunch och därefter köpte vi lite saker vi behöver inför resan till Turkiet. Jag köpte en bikini, en klänning, leggings och ett par flipflop. Calle köpte två linnen, en t-shirt, ett par sandaler och ett par badbrallor. Mycket nöjda med våra inköp! Sen åkte vi iväg till wow hästkraft som givit mig ett alldeles för stort täcke till Tollan i premie från Vallentunas tävling. Och dessutom hade jag redan precis ett sånt täcke, så det täcket bytte jag ut mot ett par gråa Pikeur ridbyxor istället :) sen åkte vi vidare till stallet och jag red ett en timme långt dressyrpass på Tollan. Hon kändes väldigt mjuk men var lite tung i handen i början. Men efter lite serpentiner och skänkelvikningar kändes hon riktigt fin! Och galoppen kändes väldigt bra idag. Hon svarade bra för skänkeln och var väldigt fin i handen och gjorde fina byten. Kul! Nu ska vi snart hoppa i säng. Imorgon väntar en tidig morgon i stallet. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback