Vänner <3

Det är en sak jag har varit med om som jag vill dela med mig av till er. En av mina vänner som jag har känt en väldigt lång tid, träffade en ny kille. De blev tillsammans och hon var lycklig. Man såg hur glad hon var och jag var faktiskt uppriktigt glad för hennes skull. Men från att ha hörts flera gånger om dagen, hördes vi bara någon gång var tredje vecka, det är en ganska stor förändring. Men tillslut så dog även dessa konversationer ut och nu har vi varken hörts eller träffats på flera månader. Och jag har tröttnat på att höra av mig eftersom det inte verkar uppskattas. Min tanke är bara, hur kan man glömma sina vänner för att man träffar en ny kille? Jag har full förståelse för att man är nykär och vill umgås med sin kille helatiden, men man kan väl fortfarande visa att man bryr sig om sina vänner för det. Jag menar, tänk om det tar slut med killen, då kommer man ju stå där helt ensam och frågan är, är det verkligen värt det?
 
Jag kan iallafall säga såhär: Jag kommer aldrig att glömma bort någon av mina vänner. Och om jag har lite mycket för mig och vi inte hörs på ett tag, så innebär det inte att ni inte är viktiga för mig. För ni är väldigt viktiga! Ni ska veta att ni kan höra av er till mig när som helst, jag finns alltid här för er.
ALLTID <3
 
Jag älskar er mina fina vänner <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback