Torsdag :)

Herregud vilken dag detta har varit! Började dagen med att vara i skolan mellan 9:45-13:30. Under den tiden bestämde sig en medlem i min arbetsgrupp för att göra personliga påhopp på mig, och jag blev väldigt arg och ledsen. Hela dagen kändes helt förstörd där ett tag och jag ville bara åka hem och gräva ner mig. Men världens bästa Gabi hade mockat och fyllt vatten åt lilla Tollan så jag behövde bara fixa iordning henne och rida iväg på en mysig uteritt till Granby med Gabi och Scilla. Vi var ute i en timme ungefär och travade och galopperade på de snöbelagda grusvägarna och hade bara såå mysigt. Så nu är jag glad och lycklig igen! Bästa terapistunderna är med mina fina djur. Gud så jag älskar dem <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback