Onsdag 30/1

Idag var det praktik mellan 7:15-13:30 och sen bar det av hemåt för att rasta lite hundar och därefter blev det stallmys. Jag red ut i ca 50 min med Johanna ifrån stora stallet och vi red Granby rundan. Tollan kändes fin men lite trött! Tror det är väder omväxlingarna som mestadels gör henne så trött, men även lite trötthet från måndagens dressyrpass :) Sen bar det av till Valla för att rida Malins häst Casper. Malin är i Thailand så ska rida hennes ena häst Casper i 4 dagar och hennes andra häst Cassanova i 2 dagar :) mer hinns tyvärr inte med nu när jag har praktik! Sen åt jag och Calle en god köttfärssås och spaghetti till middag som jag lagade åt oss. Sen åkte vi iväg till pappa och hämtade hans hemnyckel, eftersom vi ska vara deras husvakt nu när de åker bort till dominikanska republiken i två veckor. Och nu tänker jag sova!! Bjuder på två bilder. En på gårdagens middag: pannkakor och en på dagens middag: köttfärssås och spaghetti med avokado sallad. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback