Mysiga lördag

Hade en grymt rolig kväll med mina tjejer igår. Somnade väl runt 5 tiden imorse och sov till 11. Då snurrade det bra mycket i kolan kan jag säga! Tog det lite lugnt och åt lite frukost. Sen åkte vi iväg till farmor, och Calle drog om elen i hennes kök medan pappa hjälpte henne att renovera. Sen bar det av till stallet för att mysa med min fina Tollan, som för övrigt inte var halt idag !! Så skönt. Men hon fick vila ändå och så pysslade jag om henne ordentligt istället :) Var hemma och vilade en stund och nu är vi påväg in till den stora staden. Vi har bokat bord på Caliente tapas bar och ska äta middag och mysa där i ett par timmar :) Hoppas ni får en underbar lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback