En fullspäckad dag!

Min dag har varit minst sagt hektisk. Började med att rida ut på Tollan. Som var sjukt fin idag! Lydig, lyhörd för hjälperna och otroligt mjuk och följsam. Riktigt härligt! Sen red jag Snäckan och Bläsen, som jag berättade om i föregående inlägg. Därefter åkte jag hem och storstädade lägenheten i 1,5 timme. Dammtorkade, dammsög och skurade överallt! Sen ställde jag mig och lagade en god middag till mig och älskling. Det blev färsk pasta med kyckling, bacon, champinjoner och paprika/chili sås. Och sen en supergod sallad till det såklart! Nu när vi har smält maten och vilat upp oss lite i soffan, så är det dags för en timmes promenad med hundarna :)
Hoppas ni får en trevlig kväll! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback