Äntligen fredag

Idag var det praktik mellan 7:15-13:00. Fick följa med till en annan avdelning idag där min handledare var vikarie för en som var sjuk. Så då fick jag hänga på såklart! Denna avdelning var lite mer Reggio Emilia inspirerad (ett modernare tänk) och det var kul att få ta del av! Sen bar det av till stallet för att fixa med Tollan. Hon hade vilodag så blev mest lite vardagligt fix och mys med henne! Åkte sen hem och promenerade med hundarna och passade på att hälsa på pappa en stund på jobbet när jag promenerade förbi där :) sen blev det en dusch och därefter åka till Elgiganten och köpa locktång och sodastream saker. Sen till Ica kvantum och veckohandla och därefter till rusta för att köpa lite duschtvål och lotion samt en ny stekpanna! Sen hämtade vi lite mat på Valla Thai och nu ligger vi helt utslagna i soffan sen en timme tillbaka. Jag är sååå jäkla trött och det är sååå skönt att det är fredag :) ha en trevlig kväll!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback