Övning ger färdighet

Nu har jag och mamma observerat filmerna från finalen i GHS kval 1 på Strömsholm och finalen i GHS kval 3 i Helsingborg. Och i Helsingborg är jag mycket mer snabb med överlivet. Man ser tydligt att det stör Tollan i hennes språngkurva. Tror mest att det beror på ringrostighet från min sida, men det tål ändå att tänkas på. Har pratat med Helena (min tränare) om det och hon har lovat att tjata lite extra på mig om det på nästa träning :) Så nu jävlar ska jag få ett perfekt överliv! Och förresten, så hade Fredde räknat ut hur jag ligger till i Scandinavium tabellen efter det tredje kvalet. Ridsportförbundet är ju lite sega med det! Men just nu ligger jag på en 15:e plats och de 16 bästa går vidare! Så de resterande två kvalen måste jag ta mig till final för att överhuvudtaget ha en chans. Men nu jäklar är jag taggad! Jag ska göra allt för att ta mig till Scandinavium. Det vore såå häftigt! Såhär ser tabellen ut, som Fredde räknat ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback