Onsdag 20/2

Imorse gick jag upp tidigt och sen satte jag mig och läste lite i min engelska utv. psykologi bok. Det blev lite effektiv läsning mellan 8:30-12:30 och sen var jag så trött i huvudet så orkade inte läsa något mer. Jag hann iallafall läsa hela kapitel 2, så det var bra :) Sen åt jag lite god lunch, rester från gårdagens köttfärssås och spaghetti. Mums! Nu ska jag promenera lite med mina söta hundar, som har sovit som små stockar ända sen jag började plugga imorse :) Sen är det lagom tid att åka till stallet och träna för Helena S! Idag är det superbra och roliga övningar som vi ska få rida, så jag är riktigt taggad :) Vi hörs senare mina vänner! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback