Måndag

Gud vad jag är otaggad på en ny vecka. Vill bara att det ska bli helg och tävling nununununu! Det var så underbart roligt i Helsingborg i helgen så jag vill bara tillbaka :) Nedräkningen till Borås har börjat! Idag fick sig Tollan ett litet lösgörande dressyrpass på ca 50 min. Jag fokuserade mycket på avsaktningar, igångsättningar mellan skritt-galopp. Även förvänd galopp och byten gjorde vi en del. I traven blev det mest det vanliga såsom öppnor, slutor, skänkelvikningar m.m. Hon kändes fin idag men lite trött, vilket är helt förståeligt! Så imorgon får hon en vilodag :) Efter stallet blev det lite snöskottning, vattna blommor och lämna in post hos pappa. Sen kom jag hem till ett dukat bord med god mat och en glad sambo ;) alltid trevligt! Hann även läsa några sidor utv. Psykologi också innan det var dags att sova. Skönt! Men nu är jag så jäkla trött att mina ögon snart klappar ihop helt. Så vi får helt enkelt höras imorgon. Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback