Kvalitetstid :)

Idag har jag och lilla familjen varit på äventyr på förmiddagen. Jag tvingade med mig Calle till Östermalms IP där de har gjort iordning en stor isbana.
Så jag och Calle hyrde ett par skridskor var och sen åkte vi runt lite på isen i en timme ungefär. Det var sjukt kul! Sist Calle åkte var när han var 9 år så han såg ut som bambi på hal is i början men sen fick han upp tempot lite. Jag åkte ju i högstadiet sist så det tog inte så lång tid för mig att komma ur bambi stadiet ;) Sen gick vi en halvtimmes promenad med hundarna i liljanskogen och det var jättemysigt! Fler såna här förmiddagar ska det bli :)


Kommentarer
Fredde säger:

Var är hjälmarna, då?

Svar: Äsch! Vi åkte så sakta så vi behövde inga hjälmar ;)
Emma Gulding Jerrewing

2013-02-16 | 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback