Fredagsmyyys!

Idag fick jag sluta lite tidigare från praktiken så då skyndade jag mig iväg till stallet för att mysa lite med Tollan. Jag hade igentligen tänkt rida lite dressyr men Jossan frågade om vi inte skulle ta fram lite bommar så jag tänkte att, ja de kan vi väl göra :) Så vi la fram fyra stycken upphöjda travbommar på ena volten och två stycken små galopphinder på den andra volten. Med ett hinder på vardera sida av volten :) Sen hängde även Hanna på och ville vara med så vi markarbetade lite tillsammans allihop. Började med att värma upp över travbommarna i båda varven och sen gick jag vidare på galoppvolten. Tog hindren i följd efter varandra, ett i taget och sen i följd efter varandra igen, fast då med små volter inuti den stora volten :) Tollan var duktig och lite stel när vi började, men kändes sen riktigt fin på slutet! Roligt vad fin hon kan bli av lite enkelt markarbetsjobb :) Här på bilden är Tollan och Jossans lilla Classic :)

 

Sen blev det en god fredagsmiddag och nu ligger jag i soffan och är helt slut efter en hel veckas slit. 

 

 

Hoppas ni får en helt underbar fredagskväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback