Våren är här!

Jag var i stallet tidigt imorse och myste runt i det helt underbara vädret! Först fixade jag mockning, mat, vatten och allt till Tollan. Under tiden fick Kiara springa runt och leka lite, vilket hon tyckte var jättemysigt :) Sen red jag, Gabi, Kristin och Hanna iväg ner till ängarna och Casper fick följa med i släptåg också :) Först red vi ett varv allihop tillsammans, sen red Gabi och Kristin hem medans jag, Hanna och Casper fortsatte i två varv till. Sammanlagt var vi ute och red i ungefär 50 minuter och det var sååå himla mysigt! Det var helt klart värt det att rida ut istället för att rida dressyr idag :) Tollan kändes väldigt mjuk och fin idag också så det gjorde bara allt lite extra underbart! Nu har jag precis duschat och ätit lunch och strax bär det av till skolan, för sista gången denna vecka :) Hoppas ni får en heeelt underbar dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback