Aktuell ställning GHS Young rider cup

Nu har de lagt ut den aktuella ställningen för GHS young rider cup efter 4 kval. Jag ligger på en 18:e plats just nu, när det är ett kval i Kungsbacka kvar, och det är de 16 bästa som går vidare till Scandinavium. Men då är två av dem som är före mig i listan juniorer, som ser ut att kvala till både morgondagens vinnare och GHS young rider cup och man får inte rida båda finalerna i Scandinavium. Så vi får hoppas att jag går till delfinal den sista omgången i Kungsbacka och samlar massor med poäng, och att juniorerna väljer att rida morgondagens vinnare istället för GHS cupen ;) Marginalerna är ju så himla små om poängen just nu, så ännu är det inte kört. Håll tummarna för mig så ska jag träna som en tok och hoppas på att Tollan finner sin toppform på SM och att det håller i sig till det sista kvalet, så att vi får rida i Scandinavium!  
 

Kommentarer
Anonym säger:

Du är så duktig! Håller tummarna för att det går bra på SM och att jag får se dig irl i Skandinavium! Keep up the good work! Kramar från Vaxholm :-)

Svar: Tack! Vad snäll du är :) Ja, nu får vi hoppas att nollrundorna börjar trilla in snart, det är dags nu tycker jag. Hoppas din lilla häst mår bättre nu <3 Kram
Emma Gulding Jerrewing

2013-02-26 | 12:48:51
Christel säger:

Från Christel ska det vara!! :-)

2013-02-26 | 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback