Fjärde advent

Idag hade jag mitt första morgonpass i stora stallet. Jag var i stallet vid kl 06 och 13:15 var jag klar och redo att åka hem. Det tog mig 7 timmar att mata, byta täcken, släppa ut alla hästar, sopa stallgångarna, luncha, mocka och göra mat åt några osv. En hel del att göra och massor av rutiner som inte sitter ännu. Därav tog det så lång tid. Men nästa morgonpass ska jag se till att vara klar till 12! ;) 

Åkte hem och duschade och åt lite mat, sen bar det iväg för eftermiddagsjobb på sats. Jobbade 14:45-18 med Isabel och det var riktigt kul! Nu inväntar jag Calle som är och tränar och så ska vi gå ut på en promenad tillsammans och laga lite middag :) bjuder på en bild på stallkatten Bettan, som ser ut som Batman i sin teckning :) hoppas ni har haft en bra fjärde advent! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback