Årsresume 2013

Detta år har varit toppen. Jag och Tollan har tillsammans samlat erfarenhet på några av Sveriges största tävlingar. Däribland red vi i Scandinavium, som också var mitt största mål dethär året. Även om resultaten inte alltid varit felfria eller gett placering, så har vi lärt oss massor på vägen. Dethär året har Tollan blivit mycket mer ridbar och därav har även jag fått mixa med min ridning fram och tillbaka. Men många fina rundor och placeringar, det har vi fått tillsammans under året. 

I privatlivet har de hänt mycket under året. Vi har både hunnit gifta oss, åka på bröllopsresa, hitta ett nytt hem och köpa ny bil :) 

Jag kom tillbaka till mitt gamla jobb på Sats med alla härliga kollegor. Jag har tagit BE körkort och har även spenderat mycket tid med familj, vänner och våra fina hundar. 

År 2013 har varit ett fantastiskt och lärorikt år. Många gånger har jag känt mig förvirrad, deppig och oroad. Men se så bra allting ändå blev. Hoppas att år 2014 blir ännu bättre :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback