Plan inför hösten :)

Jag har suttit och funderat lite, här i tåget under tågfärden. Har kollat på massor av videoklipp från när jag och Tollan har tävlat och har bestämt mig för att revidera min plan litegrann. Från och med nästa vecka börjar ju höstterminens tävlingar och jag vill ha en ny och fräsch plan. En plan där jag och Tollan kan pushas litegrann och få utmaningar, men ändå kunna lyckas få bra resultat. Därav ser min plan ut såhär resten av året :)

Mina mål hösten/vintern 2013:

*Felfria rundor tom 145 klasser
*Placeringar tom 145 klasser
*Ev. Starta någon 150 om det finns möjlighet.
*våga utmana mig själv, rida snabbare och snävare än var jag brukar göra.
*sluta vara så nervös och ha roligt!
*sluta jämföra mig med andra
*sluta bry mig om vad andra tycker och tänker.

Bring it on hösten. Jag är redo!


Kommentarer
Gab säger:

Bästa planen bestie ♥

Svar: Men visst är det ;) haha
Emma Gulding Jerrewing

2013-08-10 | 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback