Trötta söndagen..

Sov till 10:40 idag och tror jag har fått 11 timmars sömn eller något. Jag var så himla trött eftersom det knappt blev någon sömn alls natten mellan fredag och lördag. Så det var skönt att få sova ut! Sen åkte jag iväg till stallet och fixade lite + red ett 30 minuters uppmjukande dressyrpass i ridhuset på Tollan. Hon var lite stel idag, men inte alls lika stel som efter tävlingarna i Kungsbacka, så det var skönt! Red mest serpentiner och skänkelvikningar i traven samt förvänd galopp, ökningar, minskningar och byten i galoppen. På slutet kändes hon riktigt fin! Idag var dessutom Alva, Jeanette och Erik i stallet och kollade på boxplats i vårt kollektiv på söderby. Sjukt kul att de ska flytta till oss med sin lilla ponny Fluff :) Sen skyndade jag hem och kollade världscupen och i pausen skjutsade Calle hem mig till mamma eftersom han skulle iväg till gymmet. Så kollade jag vidare på världscupens andra del där :) Sen åt vi alla tre middag från valla thai tillsammans och det var riktigt mysigt! Nu ska vi ut och gå sista promenaden med hundarna och sen tänker jag sova. Imorgon har jag redovisning i skolan igen, sjukt omotiverande... Så jag bjuder på en bild på världens finaste prinsessa från i helgen, för att få upp humöret lite :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback