Tisdagshets

Idag har jag hunnit vara i skolan mellan 10-12. Och sen åka som en liten vilde till stallet för att mocka och fixa åt Tollan, som för övrigt fick ha sin vilodag idag. Sen passade jag på att klippa henne också. Fick lite hjälp av Gabi att bremsa henne under tiden, så hon skulle stå still och vilja bli klippt på benen och bakom öronen utan att bitas ;) Alla metoder är bra utom de dåliga! 
 
Åkte sen som en liten galning till Guldfynd i Täby centrum, för vi fick ett alldeles för dyrt kostnadsförslag på våra ringar. Fixade och trixade lite och nu kommer vi få skitfina ringar, men till ett myyyycket bättre pris. Skönt att ha det fixat! Och juste, Igår blev det dessutom bestämt att min kusins kille Magnus, ska vara fotograf på vårt bröllop. Han tar superfina bilder så det kommer bli jättebra tror jag! 
 
Men iallafall! Hann inte plugga någonting, som jag hade tänkt. För när jag kom hem var det bara att börja laga mat (spaghetti och köttfärssås) och sen for vi vidare mot Kista, där vi skulle på Agility kurs med Casper. Behöver jag säga att min dag har gått i ett? ;) Nu sitter jag iallafall hemma i soffan och är heeelt slut. Men gud vad jag älskar när man har mycket att göra. Känns verkligen som tiden används till något vettigt och att man inte "slösar" med tid på något vis :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback