Tentaplugg och hästmys

Idag har jag inte hunnit med att göra särskilt mycket. Mellan 10-13 skrev jag lite på min tenta. Och sen bar det av till stallet. Jag tömkörde Tollan i ridhuset i 30 min medan Gabi red Scilla. Det var trevligt med lite sällskap av Gabi och hennes mor :) Annars så fokuserade jag mest på att få Tollan uppmjukad i sidorna. Hon var lite stel, men inte alls lika stel som igår då jag red :) Lät henne springa över en liten bom som låg på marken, i både trav och galopp och tror det var ganska bra ur uppmjukningssyfte! På slutet såg hon fin och rörlig ut, men verkade fortfarande lite trött, så hon ska få ta det lugnt onsdag och torsdag också :) När jag kom hem på eftermiddagen så satte jag mig och pluggade igen. Så mellan 18-23 har jag skrivit på min tenta och då blev jag äntligen klar! Skönt med tanke på att inlämningen är imorgon :) Men nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka med alla morgondagens måsten. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback