Stallfix

Idag red jag lite dressyr i stora ridhuset. Tollan kändes bra men var liiite stel. Red lite uppmjukande övningar, men inget avancerat. Mest volter, serpentiner och sidvärtsrörelser i traven. Och i galoppen fokuserade jag på att hon skulle lyssna på gas och broms. Gick även in på en stor volt lite då och då och flyttade henne i slutor i galoppen, för att få henne lite mjukare i sidorna :) På slutet kändes hon fin. Red sammanlagt 40 minuter! Sen fick jag hjälpa Johanna att rida loss Scilla lite också, som var lite stelare än vanligt idag. Så nu är jag lagom mör i benen! Sen fick Tollan sig ett bad och jag putsade alla saker :) Mamma var snäll och mockade + gjorde maten idag, så att allt skulle gå lite snabbare för mig :) skönt! Sen hade Calle köpt hem thai mat till oss som vi åt tillsammans. Gott! Nu har jag precis packat min väska och ska hoppa i säng. Är så sjukt trött! Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback