Söndags bestyr!

Idag har jag tagit en rejäl sovmorgon. Sen bar det av förbi Stockholm ridsport
och Hööks för att göra lite nya inköp. Köpte en jacka och ridskor på Hööks och 
supersköna kingsland ridstrumpor på Stockholm Ridsport. 
 
 
 
Sen åkte jag till min lilla häst och longerade i 25 minuter med pessoa selen. Hon var jätteduktig idag!
Verkade mjuk och följsam och arbetade på bra :) Sen tvättade jag hennes sår i karlederna också och
nu är nästan allt borta, bara lite småskorpor kvar. Så himla skönt! Om en vecka borde allt vara helt borta :) Sen bar det iallafall av hemåt för att äta lite thai mat med min älskling. Calle åt phad thai och jag åt en mellansushi. Supergott! 
 
 
 
Hoppas ni har haft en trevlig söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback