Giftermålsringar

Idag har vi varit på Guldfynd och lämnat in lite guldsmycken som vi inte använder, samt våra förlovningsringar. Det guldet ska vi smälta ner och göra nya ringar av :) Calle hittade en jättefin ring och jag fick hjälp att designa två jättefina ringar som jag ska ha :) Så om ni inte har förstått det ännu, så är detta på grund av att vi ska gifta oss i juni! Helt sjukt, jag vet... Men det ska bli så himla kul! Så nu får vi vänta i tre veckor lite drygt tills våra ringar är klara. Och det känns så grymt tomt på mitt finger. Hoppas tre veckor går fort!


Kommentarer
Lina säger:

Stort grattis till att ni ska gifta er! Hade redan hört det via djungeltelegrafen, men ville vänta tills du gick ut med det! Ni verkar passa superbra ihop och jag hoppas ni får ha varandra resten av era liv! <3
KRAM /KusinLina

Svar: Haha! Ja de flesta vet nog det nu ;) Tack vad du är gullig! Det hoppas jag meed <3<3KramKram
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-08 | 07:54:29
Elli säger:

Gud så roligt! :D

Svar: Jaaa :D Hur mår du förresten? :) <3
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-08 | 08:11:19
Bloggadress: http://wirrie-bell.blogspot.com
Elli säger:

Det är toppen med mig och jag antar att du mår bra? :) Vi får träffas på en fika eller något någon dag :) <3

Svar: Härligt! Jo men jag mår bra :) Absolut! Det vore jättekul! :)
Emma Gulding Jerrewing

2013-04-11 | 08:05:44
Bloggadress: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback