Stallfix, plugg och hundmys!

Idag gick jag upp i lagom tid och satte mig och åt en riktigt god frukost :) Sen bar det av till stallet och trimma Tollan lite inför morgondagens tävlingar på Högvreten :) Red även igenom programmet två gånger och hon kändes riktigt fin :) Putsade av dressyrsakerna och det var ju faktiskt inte alls mycket om man jämför med hur mycket man måste fixa inför en hopptävling :) 
 
Sen åkte jag hem och pluggade litegrann. Läste igenom en text på ungefär 10 A4 sidor och skrev en sammanfattning om det :) Så nu har jag bara texten med 60 sidor att traggla mig igenom också innan jag är klar. Men det tar jag tag i på måndag :) Nu ska jag ut och busa och träna lite lydnad med Casper, han är helt vild nuförtiden :) Sen blir det lördagsmys för hela slanten med Calle och våra fina hundar! 
 


Hoppas ni får en riktigt mysig lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback