Söndagsmys!

Idag klev vi upp tidigt och åkte iväg till stallet :) Jag red en timmes dressyrpass i det stora ridhuset och Calle hjälpte mig lite och agerade domare när jag red igenom dressyrprogrammet ett par gånger :) Tollan var riktigt fin sista gången jag red igenom det :) men nu i veckan ska vi öva massor så vi kan det som ett rinnande vatten :-) sen åkte vi förbi pappa och hämtade lite överblivna kakor från gårdagen. Och sen kom Hanna över och fixade mina naglar och pratade lite :) När hon hade åkt hem så åkte vi och handlade en sväng och därefter kom Calles pappa över på en fika och hälsade lite på Kiara och Casper :) Imorgon är det en ny vecka och då ska jag fixa massor i stallet! Kram på er! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback