Presenter

Tänkte göra ett separat inlägg kring vad jag fick i present :) Så håll i er för här kommer det :)
 
  • Presentkort på Ticket och H&M, 20 st rosor - Från pappa, Marre, Sara och Beccan 
  • Pengar, pikeur ridbyxor, två flaskor rosévin, en vas, en blombukett och en kragstaplanka - Från mamma och Fredde
  • Ett fint kort och pengar- Kusiner med familj + Mormor
  • Pengar - Från Hasse och Ann-Maj
  • En blombukett - Från Calles pappa
  • Pengar och en blombukett- Från farmor
  • Skvaller tidning, mascara och choklad - Från Hanna och Kim
  • Ett jättefint ljus - Från Linnéa och Peter
  • Två små hjärtan och ett doftljus - Från Camilla
  • En dressyrsadel!! - Från Gabi <3
  • Vita benlindor - Från Gabi och Linda
  • Ett spel, ett par rosa trosor, ett champagneglas - Från Bea, Petra och Jessica
  • En bok - Från Chloé
  • En speciell tidning, två superfina vinglas och en body butter burk - Från Ellen 
  • En övernattning på sandhamn med middag, frukost och spa med massage - Från Älskling <3
Så med andra ord har jag fått huuuur mycket presenter som helst! Helt galet verkligen. Är så nöjd med dagen, presenterna och framförallt vädret. Detta har varit den bästa födelsedagen på länge. Är så sjukt glad och lycklig över att mitt liv är så bra. Tack till alla som firat denna dagen med mig! När jag fick veta att Gabi gav mig dressyr sadeln så kunde jag inte sluta gråta. Fasiken vad glad jag blev. De som inte förstod så mycket om hästar tyckte väl att jag var galen. Men de förstår ju inte heller hur mycket en sadel kostar. Jag blev så sjukt glad, dels för att jag verkligen inte förväntat mig detta och dels för att jag blev så jävla lycklig över att jag fick den. Tack bästa bästa Gabi <3 Men nu måste jag verkligen sova. Annars kommer jag inte orka med morgondagen och dess bestyr :) Kram och Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback