Morgonmys i stallet, sen skola

Var i stallet vid 8 imorse. Fixade allt och sen red jag och Tollan ut tillsammans med Linnea och Malou (Carinas andra 5 åring). Vi skrittade mest eftersom Malou inte hade ridits ut på 1 månad, så hon var lite pigg :) Men lite trav blev det också :) Nu sitter jag på tåget påväg till skolan och det är svinigt kallt ute kan jag säga. Inte kul! Slutar 15 idag och sen ska jag hem och skriva på examinations uppgiften som ska vara klar på tisdag.. Vilken hets alltså.. Såhär såg mina andra byxor och skor ut idag på perrongen. Hehe


Kommentarer
Camilla J säger:

Vill se bättre bild! Byxorna va skitsnygg färg!! :-D

Svar: Okej, ska försöka fixa det :) Taack tyckte om dom jättemycket :)
Emma Gulding Jerrewing

2012-09-26 | 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback