Första dagen på veckan :)

Idag har jag haft en såndär härligt fullspäckad dag. Började min morgon med att kliva upp tidigt och sen satte jag mig och pluggade i ett par timmar :) Åkte sen iväg till stallet och red ut en kort sväng med Gabi och Scilla i det soliga vädret. Det blev en väldigt lugn tur men det var bara bra för lilla Tollan tror jag, efter hela förra veckan som var full av dressyr. 
 
Sen tog jag in lite hästar och fixade det sista med Tollan :) Därefter blev det ett dressyrpass på fina Magnifique som var jätteduktig idag :) Hon kändes mycket bättre idag än sist jag red. Nu var hon stadigt på tygeln i alla gångarter och kändes jätte följsam och fin :) Tog bort alla kardborrar ur hennes svans idag också som för övrigt såg ut som en enda stor dreadlock :) Sen fick hon ett litet bad efter att jag hade ridit också :) 
 
 
Sen åkte jag hem och lekte lite med vovvarna på gräsplan :) Casper uppskattade det väääldigt mycket, söt pojken! Sen pluggade jag lite till och nu ligger vi och kollar på ensam mamma söker :)
 
 
Vackraste hunden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback