Helena Schiller träning :)

Min dag i stallet började inte så himla bra. Tollans ena öga var svullet och rann, så jag fick låna lite koksalt av Gabi som vi hjälptes åt att spruta i och så gick svullnaden ner. Skönt! Sen var träningarna innan vår lektion försenade typ 30 min IGEN. Så vår lektion kunde inte börja förrän 20:30... Så det blev en sen kväll igen med andra ord. Men det gjorde inte så mycket, för att när jag hade skakat av mig ilskan och började rida så var Tollan så sjukt fin. Övningarna var jättebra för henne idag. Mycket trav och galoppbommar på böjt och rakt spår, men sen även lite små banor på 1m höjd som vi fick skutta runt på och jobba hästarna igenom. Tollan var fin och jag var glad och känner mig laddad inför Strömsholms inomhustävlingar nu i helgen :) bjuder på en bild på dagens banskiss, samt en suddig bild på mig och Tollan från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback