En allt i allo måndag

Herregud vilken dag! Jag har varit på Albano med Casper och ögonlyst + kennelhosta vaccinerat honom. Sen åkte jag och köpte regntäcken till både Kiara och Casper, en leksak till Kiara och ett schabrak till Tollan på MYONE. Sen bar det av till Strömsbergsgårds butik för att lämna tillbaka ett hund regntäcke och samtidigt byta det mot en ryktväska. Skit bra grej förresten! Åkte sen hem till mamma för att skriva ut massa papper som jag ska ha i skolan i veckan och sen åkte jag till Ica för att ta ut pengar till Kristin i stallet. Därefter bar det av till stallet för att mysa med Tollan och longera henne lite, och nu äntligen sitter jag i min soffa och tittar på tv. Strax ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags att laga mat och mysa med min fina sambo. Och vips, så var denhär måndagen och första dagen i oktober över i ett nafs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback