Billdal dag 2

Idag var det ingen bra dag. Tollan var super fin på både framridning och framhoppning inför 140cm GHS kvalet. Spänstig, lösgjord och hoppade som en gud! Riktigt fin. Men inne på banan kom hindren ganska snabbt och innan trean som var en kombination, var jag lite för noggrann med vägen och kom i botten på a hindret som vi rev ganska kraftigt... Sen klarade vi 3b, 4, 5, 6, 7 och 8a. Men rev 8b för hon blev lite för på ut. Klarade sen 9, rev 10:an och klarade till sist 11:an som var en till tvåkombination. Så första rivningen var helt klart mitt fel, men sen blev hon mest stressad och flack på de andra två hon rev. jag hamnade på en 37:e plats och fram tom nr 33 så gick man vidare till finalen. Lite surt kan man tycka.. Jag var ledsen, arg och besviken på mig själv. Fan! Jag ville ju samla poäng till Scandinavium!!! Jaja, tur att det är 3 kval kvar nästa år. Så nu är det bara att hålla tummarna för att folk inte går om mig i poänglistan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback