VFU möte

Har precis ätit frukost och känner mig riktigt utvilad. Ska strax gå ut på en liten morgonpromenad med hundarna och sen ska jag åka till stallet :) Men annars så är jag så sjukt nervös just nu. Eftersom att klockan 13 ska jag vara på möte på min praktikplats och prata med min VFU handledare. Känns spännande men ändå så sjukt läskigt! Hoppas bara att arbetslaget är trevliga, glada och positiva människor så man inte hamnar hos ett gäng surpuppor. För då kommer jag fan inte att stå ut! Håll tummarna för mig idag :) 

Kommentarer
Gotland säger:

Det kommer gå så bra så!! :)

Svar: Haha, älskar att du döpte dig själv till Gotland ;) Jo men jag tror det, det känns som att det kommer bli himla bra :)
Emma Gulding Jerrewing

2012-11-22 | 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback