Transport till salu + Fars dag firande

Idag har vi haft en sån där skön dag. Först en lång sovmorgon och sen bar det av till stallet :) Vi mockade, fixade maten och fyllde på lite vatten i Tollans hage och kollade så att hon mådde bra :) Sen bar det av mot mamsen. Hon skulle ta med Casper på en 8 km promenad, medans Calle tvättade vår bil och jag storstädade transporten både in- och utvändigt. Och allt detta gjorde jag för att:
 
Nu ska vår transport säljas! Tryck på länken för att läsa annonsen. 
 
http://www.blocket.se/stockholm/Star_trailer_Diamant__06_43874301.htm?ca=11&w=3
 
 
 
Sen bar det av till pappa för att fira farsdag tillsammans med honom, min låtsasmamma Marre, min syster Rebecca och hennes tjej Sara :) Det bjöds på bulle, kaka och tårta. Mums! 
 
Hann plugga i en timme idag också, så mycket har hunnits med. Men nu sitter vi bara och myser i soffan och ska strax kolla på solsidan :) Hoppas ni får ett trevligt slut på veckan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback