Thanksgiving

Igår var det ju thanksgiving i USA, och eftersom jag känner mig lite sådär besatt av det landet just nu, så tänkte jag passa på att nämna lite saker som jag är tacksam över här i livet. 1. Att jag har en underbar familj och släkt som är frisk och mår bra. 2. Att jag har en mamma som stöttar mig i allt jag vill göra. Skjutsar, groomar och curlar och allt vad hon nu gör! 3. Att jag har fått flytta hemifrån och förlovat mig med mannen i mitt liv, vid så pass tidig ålder. 4. Att Calle och jag har två underbara små hundar och en satans fin bil tillsammans. 5. Att jag har betygen men också möjligheten att gå på universitetet och utbilda mig. 6. Att jag har så många vänner som betyder så oerhört mycket för mig. Och som alltid stöttar och finns där för mig vad som än händer. 7. Att jag har möjligheten att våga drömma stort och ibland kanske väldigt galna drömmar. Som jag ändå hoppas nån gång kommer slå in! Och tror och kämpar man tillräckligt mycket, så kan man göra precis allt man hoppas på här i livet. Livet är långt och jag tänker drömma stora drömmar. Men även uppskatta det jag har samlat på mig under resans gång. "Sikta mot stjärnorna, så kanske du når upp till molnen" Kram Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback