Täby häng :)

Åkte sen en stund till Täby C och fikade med Josse ifrån min klass :) vi lunchade och pratade och hade det trevligt i ett par timmar! Och jag fick dessutom med mig en klänning, en ögonbrynspenna och följetongen av den nuvarande boken jag läser hem :) Köpte också en blå orkidé som jag tyckte var ur cool! Men sen när jag hade betalt så sa tanten i kassan att när den blommar nästa gång så blir den vit. Blev helt paff, så åkte hem och kände mig lite smått irriterad. Har ju faktiskt redan 3 st vita orkideer och behöver knappast en till. Så sen åkte jag faktiskt tillbaka, med pappa som moraliskt stöd, och lämnade tillbaka den. Kände mig lixom lite förd bakom ljuset och då får det va tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback