Gårdagens Helena Schiller träning :)

Igår var det ju Helena Schiller träning igen :) vi fick göra många roliga övningar och jag fick jobba väldigt mycket med att använda benen. Tollan har blivit så himla lydig nu, så hon hamnar i lite fyrtaktsgalopp ibland när jag har för svag skänkel. Och det är så himla svårt då att bara tänka framåt eftersom, hon är så pass lätt i handen nu och inte lika stark som förrut :) men Gud så jag fick jobba! Har träningsvärk i skinkorna idag till och med :) När jag hoppade banan var Tollan så himla fin, jätte kvick i benen också, riktigt kul faktiskt. Så nu känns det jättebra inför lördagens tävling i Södertälje som också är årets sista för oss. Såhär såg banskissen ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback