15 november 2012

Idag hade jag skola mellan 9-11 och sen åkte jag iväg till stallet. Pysslade lite med min lilla pärla till häst och gjorde de andra vardagliga sysslorna. Idag var hennes femte vilodag och jag tror verkligen det har gjort henne gott! Hon verkar väldigt pigg och glad nu :) Här kommer en liten bild på min lilla prinsessa som följde efter mig som en liten svans i stallet idag :)
 
 
Sen när jag kom hem så gick jag en timmes promenad i solskenet med mina fina små hundar. Och därefter hann jag även med ett par timmars plugg!
 
En liten notis också, idag har jag och min älskling varit tillsammans i 3 år och 11 månader. Jag älskar dig Calle!

Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Sötis!:)

2012-11-19 | 09:29:38
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback