Österbybruk utställning

Utställningen idag gick både bra och dåligt. Casper skötte sig hur bra som helst. Han sprang bra, stod bra på bordet och stod bra i ringen. Det enda jag har att klaga på var att han sprang lite på sniskan en gång när vi sprang mot domaren. Men annars var han super även idag :) Men domaren tyckte att han behövde breddas mer i bröstkorg och bogparti, annars superbra kritik. Men han fick tyvärr bara very good... Men jag har insett nu att det kommer ta tid innan Casper har vuxit och blivit så som han "ska" vara. Så han får ta sin tid och så får jag öva på honom medans han mognar :) Så om vi så ska få very good på varenda jäkla utställning så tänker jag inte sluta åka med honom :) så det så!
Visst står han fint min lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback